vineri, 18 martie 2016

Un bun cabinet de psihoterapie din Bucuresti

De ceva timp tot am auzit ca oamenii au din ce in ce mai multe probleme psihice. Astddeoarecelumea in care traim este din ce in ce mai agitata, oamenii incearca sa faca din ce in ce mai multe lucruri, din ce in ce mai repede, iar internetul si toate celalalte elemente tehnologice ce ne-au schimbat viata in ultimii ani fac in asa fel incat viata de zi cu zi sa devina din ce in ce mai agitata, mai plina cu angoase, cu stari negative si asa mai departe.

De curand... o prietena pe care o cunosteam din copilarie mi-a marturisit ca merge la un cabinet de psihoterapie - ceea ce m-a mirat foarte tare tinand cont ca este vorba de o persoana pe care am perceput- intotdeauna ca fiind calma, echilibrata, plina de viata, optimista si nu in ultimul rand, fara labilitati sau stari psihice dubioase.

Acum... stau sa ma gandesc si la modul meu de viata, care pare sa fie cumva hiperactiv, care imi impune un program complet haotic, ma face sa ma trezesc la prima ora a diminetii si sa muncesc poate pana tarziu in noapte.

Oare eu ma mai incadrez in limitele psihologice normale? Oare toata agitatia prezenta in jurul meu... nu imi face si ea rau? Oare... nuas avea si eu nevoie de un astfel de consult? Si pe masura ce ma gandesc la toate aceste lucruri, imi dau seama ca pe undeva fiecare dintre noi ar trebui din cand in cand sa mearga la un consult psihologic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu